آیا بیمه عمر برای من هم لازم است؟


آیا چند سال دیگه میخواهید برای دخترتان جهیزیه عالی تهیه کنید … با کدام سرمایه؟
شایدم پسرتان از شما درخواست هزینه تحصیل یا هزینه ازدواج بکند، میخواهید مانند یک قهرمان برایش باشید و هزینه هایش را بپردازید … با کدام پول؟
روز اول که با همسرتان ازدواج کردید به او قول دادید که همواره در کنارش خواهید بود و سختی ها را برای هم سهل و آسان میکنید … تابحال برای قولی که دادید چه برنامه ریزی کردید؟
شایدم اصلا ازدواج نکردید، اشکالی نداره. چه برنامه ای برای جمع کردن یک سرمایه خوب دارید؟
و …  میدانستید که برای تمام این سوال ها یک راه حل هست؟

برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری مسئولیت پدران و سرپرستان خانواده است. آنها کار می‌کنند، پس انداز می‌کنند، ملک می‌خرند، سکه می‌خرند، حساب بانکی باز می‌کنند، در بورس سهام می‌خرند و خلاصه سال‌های جوانی خود را صرف جمع آوری ثروت می‌کنند تا خودشان، همسرشان و فرزندان در آینده آسایش داشته باشند.

این روال طبیعی اکثر پدران ایرانی است.این پدران اگر کارمند باشند در دوران بازنشستگی با کسری درآمد مواجه می‌شوند. اگر شغل آزاد داشته باشند در دوران پیری توان کار کردن نداشته باشند به احتمال زیاد یا از اجاره بهای منزلی که دست مستاجر است روزگار می‌گذرانند و یا پس اندازی در بانک دارند از سود ماهانه آن هزینه‌های زندگی را که بسیار بیشتر شده پرداخت می‌کنند.

دختر به خانه بخت فرستاده‌اند و پسرشان را داماد کردند. عروس دارند، داماد دارند، نوه‌های شیرین دارند. همه اینها نگاهشان به دست پدر بزرگ است و روزهای تعطیل سر سفره مادربزرگ.

این هزینه‌ها از کجا باید تامین شود؟ می‌توان به بچه‌ها و نوه‌ها گفت منزل ما نیایید؟ از اول هفته انتظار اخر هفته هستید تا زنگ در را بزنن و بچه‌ها و نوه‌ها دورتان جمع شوند.

اگر فرزندانتان درس خوانده باشند و شغل مناسبی داشته باشند که خدا رو شکر اما، اگر یکی از فرزندان سهل انگار بوده و امروز اوضاع خوبی ندارد، باید پدر و مادر با موهای سپید و دستان پینه بسته غصه او را هم بخورند و کسری‌های زندگی او را هم جبران کنند.

چاره چیست؟ ایا علم اقتصاد یا قوانین اجتماعی فکری برای این روزها کرده است.

شاید باورش سخت باشه اما مشکلات زیادی را می‌توان تنها با خرید بیمه عمر و سرمایه‌گذاری حل کرد.

بیمه عمر یعنی یک پس انداز، یک سرمایه‌گذاری با بهترین مزایا، یک پوشش برای خانواده و سرپرستش، یک پشتیبانی مالی، پس اندازی مطمئن برای کسانی که به فکر آینده هستند.

دلایل اهمیت و ضرورت بیمه عمر برای همه افراد

  1. اگر کودک، همسر، خواهر، برادر، پدر یا مادرتان به شما و درآمدتان وابسته هستند، شما *قطعا* باید بیمه عمر داشته باشید.
  2. اگر احتمال وقوع حوادث ناگوار، بیماریها و سایر اتفاقات را در زندگی میدهید حتما باید به فکر تهیه یک بیمه عمر با پوششهای مناسب باشید.
  3. اگر میخواهید در زمان بازنشستگی یک حقوق مستمری مکمل نیز داشته باشید یک راه تضمینی و مطمئن تهیه بیمه عمر است.
  4. اگر برای 10 یا 15 سال آینده در حال برنامه ریزی مالی برای کسب اندوخته مناسب هستید در خرید بیمه عمر شک نکنید!
  5. اگر به دنبال یک سرمایه گذاری مطمئن با سود تضمینی و سود مشارکت قابل توجه هستید، بیمه عمر یکی از بهترین گزینه ها است.

خانواده کوچک‌ترین محیط جامعه است اما در جامعه، خانواده اهمیت به سزایی دارد. بنیان جامعه را خانواده تشکیل می‌دهد. خانواده مکان امن جامعه است. همانگونه که خانواده مهم است سرپا ماندن و استحکام خانواده هم اهمیت زیادی دارد. اما استحکام و سرپا ماندن خانواده چگونه ممکن است؟ هر فردی چطور می‌تواند خانواده‌اش را سرپا نگه دارد؟  شما با خرید بیمه عمر ، تکیه‌گاه و پشتوانه محکمی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورید. شما با خرید بیمه عمر بنیان خانواده‌تان را محکم می‌کنید. و اعضای خانواده با خیالی آسوده زندگی می‌کنند و در خانواده احساس امنیت می‌کنند.

در ادامه با مطالب بیشتر درباره بیمه عمر همراه شما خواهیم بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *